Wednesday, January 21, 2009

sungguh ku x percaya la...

kenapa?? x percaya???
hikhikhik....

sejak Pengarah baru ni mai mcm lipas kudung saya dibuatnya
hehehe..padan muka saya
selama ni goyang kaki + goyang bontot, kan
la ni semua dah goyang
tapi xpe, Pengarah saya kali ni x terlalu mendesak mcm Dato' dulu
dan saya x payah nak selawat bagai biler nak masuk bilik dia (Pengarah)
kalau dulu siap selawat dan bacer segala surah dan jugak langkah ngan kaki kanan

sungguh la, mcm x percaya jer saya membizi
tapi saya 'TATAP' maintain gituk
sempat video call ngan Zulie, Papa Iman dan KakLang (SIL)
dan sempat jugak saya bacer blog orang
kebizian bukan alasan nak moody
dan dalam keadaan bizi harus la 'cuci' mata
kalau idakkkk.....
mau nyer gila mereng meroyan

cauuuuu.........

No comments:

makcik bawang