Thursday, January 15, 2009

leher ku sakit

semalam acik EL
bukan sebab malas tau
sebab nyer cenggini....

once upon a time....
hiiiiiii
saya bangun awal la sikit dari biasa, dalam kul 5.00 gitu
bukan aper, malam tu saya x sempat nak iron tudung
leka tengok citer Ku Milik Mu
sambil tu saya sambung basuh kain baju Iman
maser memula bangun tu memang bahu saya mcm lenguh2 jer
saya biorkan jer
pastu saya nak keuarkan baju dari mesin basuh
bila angkat kepala jer .....terus leher saya jadi jem
oh..tidak!!! parkinson kah aku????
ruper nyer tersalah urat
nak gi keje memang x buleh
dah mcm ala-ala robocop dah
nak baring salah, nak duduk salah
punya la lama nak tunggu siang
Papa Iman menyirap jer sbb sepanjang subuh saya dok merengek
"sakittttt.....sakittt.......lambatnya siangggggg....."
nasib baik bini kalau idak....harus di lempang
pagi tu jugak saya paksa Papa Iman bawak saya gi urut
biler kena urut...fuhhhh sakit2 sedap ko
tapi bukan jam2 tu jugak elok kena ambik masa jugak la
tapi alhamdulillah dah ok dah pun sbb malam tadi saya urut pakai menda ni
pastu sapu pulak ngan ammeltz yoko2
ah...legaaaaa..

No comments:

makcik bawang