Tuesday, January 13, 2009

besday Iyoi

sambutan besday Iyoi kami buat ala kadar je
kami buat kat kedai Mama
oooo..luper nak citer kat korang
Mama saya dah bukak kedai jual kerepek
nnt kalau nak beli kerepek buleh la beli kat kedai Mama
*promot....
time raya xyah susah2 nak cari
korang buleh terus gi kedai Mama
nnt saya citer pasal kedai Mama eh..
ni nak citer pasal besday Iyoi


kek besday betuk 1

Akceli beza umur Iman ngan Iyoi 3 minggu jer
tapi tu la...lain tahun pulak
kalau tidak buleh gi daftar sekolah sama2

Iyoi ngan Iman ni kadang2 buleh ngam dan kadang2 gaduh jugak
alaaaa..gaduh budak2
tu pun sebab rebut mainan
tapi, ramai yang cakap muker depa serupa
mcm kembar
saya ingat lagi masa saya dalam pantang (3 minggu ) Iyoi pun lahir
masa lahir berat Iyoi 3 kg
memang Iyoi ni jenis badan halus


geng Yassin


ni acik Zie-bidan yang urut saya


ni laki saya-En.Abdul Hadi
besday boy-Iyoi @ Muhammad Amirul Haqim

Iman pun sibuk jer......

1 comment:

makcik bawang