Tuesday, January 13, 2009

KLIA

setiap yang pegi mestik balik, kan
lain la kalau 'pegi x kembali'
tu dah lain citer

kat entry tahun lepas saya ader cite pasal saya gi ngantor Pak Sedara Papa Iman gi Mekah
kalau korang dah lupo klik sini
rasa nya dah lama saya x gi KLIA
seingat saya masa tu saya tengah hangat bercinta ngan Papa Iman
cehhhh....hangat bercinta..... *isk....

Kalau ikutkan flight sampai dalam kul 3 petang
tapi bagus la...menepati masa betul la
oh ya...saya ader terserempak ngan Stacy (alamak terlebih sudah.....)
nak amik gambor x sempat sbb masa tu saya dok ngejar Iman
si bujang tu menjak dah dapat kaki dah xnak dukung nak jalan sendiri
padahal baru lesen L
cumel jugak si Stacy tu, kecik jer orang nya



ape2 hal snap gambor sendiri dulu











~ Zulie...anggap la tu kite berdua...

Hai la....siok nyer dapat tengok cik2 pramugari
kalau tidak mesti saya salah sorang dari depa, kan
tapi kalau saya jadi pramugari harus la perut saya tu kempis
x buleh buruk lantak mcm sekarang
dah xde jeki.....



alhamdulillah selamat pegi dan selamat balik
"errrr..Pak Lang, xde ole-ole ker???"


hoh! ni pak aji mana pulak ni????
ooooo..Haji Hadi.....
berkopiah bagai laki den

1 comment:

ietams said...

apsal aku nampak mmang kite tu sub?

makcik bawang