Wednesday, February 18, 2009

bekpes terakhir saya dgn dia

hehehe..akceli keje melambak
tapi sajer curi tulang jap

title kat atas tu mcm title telenovela lak
tapi memang kena pun title atas ngan keadaan sekarang
saper dia tu???
meh saya jaja gambor dia



tu yang free hair tu
saya panggil dia Pn. Asliza
akceli banyak gambor dia kat saya tapi pen drive saya ttinggal kat umah
nasib baik saya lum transfer kan ke pen drive
skang ni dia dah bertukar ke Peguam Negara
yer la kan, dah naik pangkat
saya ni jer masih kat sini
hurmmm...





kami pi bekpes kat P9
korang terliur x tgk teh tarik tu???
sedap wei tapi mee goreng tu kureng la
tapi orang dah belanja kan, telan jer la
lagi banyak citer
Pn. Asliza la yang belanja saya ngan Yati
masa ni kiteorg xtau lagi yang dia kena trasfer
kalau saya tau harus saya order yg best2
hihihi....amik kesempatan nama nyer tu




Arini biler masuk keje Pn. Asliza dah xde
huhuhu..sunyi la pagi2 saya lepas ni sbb hanya saya dan dia yang masuk keje kul 7.30
atlis xla saya takut dok sorang2 sementara tunggu yang lain masuk keje
saya senang betul bekerja ngan Pn. Asliza ni
bukan la yang lain tu saya x senang tapi ngan dia ni serba serbi simple
kalau taip surat dia, saya just taip sebijik-sebijik aper yang dia tulis
pastu x banyak citer, bak kata dia la " i ni simple jer, i x suka benda yang remeh2"....
dan start arini jugak xde orang nak bawak buah betik yang manis tu
kadang2 kan, dia pun ajak saya bergosip sekali
siap panggil saya gi bilik dia tengok gosip kat internet
besttt... kalau line clear dia bawak saya, KakPah, As dan Yati gi alamanda atau bekpes
huhuhu...siok gak naik vios dia tu
yer la saya ni, saper suh xmau belajar rajin2
kan sekarang Wira jer
kalau saya rajin sikit mesti saya pun pakai vios : p
korang jangan ingat saya wat entry khas untuk dia sekadar nak membodek tau
dia tau saya ader blog tapi saya x pernah suh dia bukak blog saya ni
dia sendiri pun xtau nama blog saya ni
aper2 pun saya kena tunggu la saper pulak pengganti dia
harap yang ok la....

1 comment:

ietams said...

tajuk kemain sadis.. aku ingat ade kenangan bersama yg terakhir ke ape.. uishhh semangat

makcik bawang