Thursday, February 12, 2009

kaklang bertunang

8 Feb aritu adalah tarikh penting untuk Kaklang
oh yer...Kaklang ialah adik ipar ku tertinta
ceh...tertinta...ayat bodek x kesian
adik ipar yg lain pun tertinta gak tapi yg pompuan ajo
dah tentu adik2 ipar pompuan saya hanya 2 orang
yg laki beser2 jer kang x pasal skandal lak
huhuhu...







Kaklang pilih tema kaler biru turquoise
i like.. i like... i like blue
laki lak balas kaler ijo (gambor non ado)
hantaran kat atas tu semua nyer hasil keje tangan Puan Bibah
cantik, kan????
korang tau x saper Puan Bibah tu???
hehehe..of course ler MIL den
dia memang kreatif cumer menantu dia sorang ni jer x kreatif
menjahanam buleh ; p
akceli maser depa datang minang tu janji 5 balas 7
pastu ader lak yg nak sponsor bagai tu yang hantaran dari pihak kiteorg jadi 11
tapi, hantaran dari depa TATAP 5 ajo
nak jadikan hantaran tu dalam no. ganjil terpaksa la kiteorg carik inisiatif lain
nak x nak bagi jer air tin eskem soda
ok what...



pihak dari Ganu kito dah mari
time ni Iman tido tu yg senang saya nak gedik2 ngan kamera
ikut kan perbincangan, mungkin ikat setahun
paling cepat ujung tahun ni
just wait n see jer la



time ni tangan Kaklang mengigil
nebes u....
kah...kah...kah.... lawak jer ko Kaklang






su n Miyoi pun ada
ramai yg keliru antara Iman ngan Miyoi
padahal time tu Iman tengah sedap2 tido
xpe la Miyoi glems sekejap




lauk pauk aritu semua hasil gotong royong
sedap pun sedap
hanya ni jer la yg sempat saya snap



haaaa...ni la tunang Kaklang
sori...saya kena tutup muker dia
nanti x seri pulak ; p
tapi yang pasti saya panggil dia Pepaya
sebab aper?? sebab muker dia cam Zul Yahya
anyway, saya pun tumpang hepi untuk adik ipar saya tu
dan lepas ni pulak adik saya (pakngah Iman) nak tunang jugak
dia pun pilih orang Ganu
batpe la semua pilih orang pantai timur???
huhuhu..mentang2 la akak ko ni pilih orang sedaerah...

No comments:

makcik bawang