Friday, February 13, 2009

nge'date' ngan idut

semalam saya gi lunch ngan Idut
lagipun Idut kan dah transfer ke Putrajaya
asal nyer tu saya just nak wish congrats kat dia jer
pastu dia reply ajak lunch
hehehe...saya ni kan pantang di ajak
ok sokmo jer...

memula saya plan nak ajak dia gi makan kat Taman Warisan tapi apa kan dayo
ujan di tengah hari
so, saya ajak la dia ker Alamanda
tu jer tempat yg saya tau






sebelum gi isi pewot harus la isi tangki kete dulu
Idut isi minyak kat Petronas P16





puas tawaf Rasa last2 kami decided nak makan Pataya Special kata nya
ok la not bad....licin pinggan kami
saya mcm beser harus order iced lemon tea
i likeeee..... :D





nak jaja kat blog harus snap snap dulu
saya x bawak camera pun
kalau gambor blur tu harap mahap yer





pas makan kami plan nak pi terjah Parek kat Cold Storage
kunun nak surprise tapi hampa sbb Parek cuti aritu
last2 balik jer la

Idut, len kali leh gi dating lagi yer
kite ajak yg lain lak
Zulie???? nak join????

2 comments:

min minna said...

ko kalu p jalan; p makan; cardas jerk muka; cube kalu duk opis; ceh !!! sonok nyer leh jalan2; aku jeles weiii

ina's said...

inas:mina minna-jom pindah keje putrajaya

makcik bawang