Thursday, February 19, 2009

sori

sori la korang
arini kan, i'm soooooooo bizi
naper??korang masih x percaya???
jgn macam tu...
untuk yang selalu kater orang gomen dok makan gaji buta
harap mahap banyak2 yer...
x cayer tanyer Maya
kan Maya???
kan???? *woi angguk la
haaaa..see Maya dah angguk
dia lagi bizi sebab nak wat keje Tuan Mazupi
hiksss...suker betoi la saya sebut nama TUAN MAZUPI
cam seronok jer
eh Maya ko kem salam kat TUAN MAZUPI tau : D

saya bizi sebab kena buat keje Yati ngan As
As korang dah sedia maklum la dia tengah cuti bersalin
Yati lak gi BTN
yer la kan dia pun nak kompom gak
so, saya ni x reti2 lagi nak ganti tempat dorang????
bagus jugak kan, dari saya dok layan mengantuk saya ni

ok, nak sambung keje la...

1 comment:

min minna said...

tn mazupi ngamuk smlm; bebudak ni wat pasal; dia lak baru blik ober-c..hikhik

makcik bawang