Monday, March 9, 2009

guwe kelija

huhuhu...korang mesti tengah siok2 tido kat umah kan
x pun korang gi jalan2 ngan family...
tapi guwe?????
huwaaaaaaa...kena datang opis siapkan kelija lor...
ehem...tanda2 seorang pekerja yang cemerlang tu...
tapi saya x keseorangan sebab ramai pegawai2 saya yang datang opis nak siapkan keje
Yati ngan Zirin pun datang tapi sampai la ni depa x sampai2 lagi
yer..ujan...saya mahap kan

dari Seremban saya amik komuter
Papa Iman pun kelija
so Iman saya antar ke umah uwan dia
maybe time balik nnt kot Papa Iman amik saya
dari Serdang pulak saya naik teksi
bas non ado..angin jer...

"pakcik, Putrajaya baper??"
"RM20"
*gilo mahal
"alah kurang la, RM15 ker"
"x boleh"
*sombong
"RM18???" *dengan harapan
"ok..."

Dek sebab saya x sempat bekpes dalam teksi saya makan kopok lekor ajo
walaupun kopok lekor tu mcm masam sikit
nak x nak telan jugak dan abis la kopok lekor yang masam tu
tawakal jer la nak sakit perut ke idak

ok lah i nak sambung keje ni
cepat abis cepat la balik
x mau dok lama2 kat opis ni
takuttttttttt.....

No comments:

makcik bawang