Monday, March 9, 2009

jawab tag dari Zulie

Ni tag pertama




The challenge is :-



GO to your photos folder in your computer
GO to the 6th Folder of your photos
GO to the 6th photos in that folderPut the picture on your blog & description of it.
Invite 6 friends to join the challenge
Link them in your blog & let them know they have been challenged





hahaha.....gambar ni yang terkena
gambar masa ni kat Stadium Bukit Jalil sempena perhimpunan hari pekerja thn lepas
ajar, Kak Misha dan saya
masa ni saya tengah gigih nak pulih kan muka sebab jerawat dok lepak kat pipi saya yang 'gubu' ni


dannn...saya x mau tag kat sesapa sebab....
sebab ape???? sebab malasssssssssssssssss.....

kat bawah ni pulak tag yg kedua yo..



5 things found in my bag:

1. beg enpon kaler pink
2. wallet (beli kat Pacific dengan rege RM5 sebab masa tu saya jadi kerani kat Pacific kalau tidak seratus lebih jugak)
3. kamera (harussssss adaaaaaa... kata blogger)
4. beg tempat simpan barang make-up (kadang make-up kadang idak)
5. 2 bijik enpon (satu maxis dan satu celcom)

5 things found in my wallet
1. duit (harusssss)
2. segala kad (kad bank,business kad,member kad,kad klinik dan sewaktu dengannya)
3. slip ATM (kena simpan sebagai bahan bukti untuk kira untung rugi atau negatif kah baki bawak ke depan)
4.gambor saya,En.Abdul Hadi,dan gambor mase saya kecik2
5. lesen laaaa.. kang x pasal kena saman (oh yer...bulan depan lesen saya dah expired la)


5 favourite things in my room
1. katil bertiang (beli masa nak kawen. Time ni meroyan nak jugak pakai katil ni)
2. almari baju
3. almari make-up
4. rak baju untuk baju yang dilipat
5. penyidai towel


5 things I've always wanted to do
1. mau beli rumah
2. mau tambah anak lagi (bila?? ontah)
3. mau cuti2 Mesia ngan suami dan anak
4. mau shopping
5. mau pi Mekah


5 things I'm currently into
1. mau balik
2. mau balik
3. mau balik
4. mau balik
5. mau balik
*dah kul 3 weiiiii keje x susut punnnn...huwaaaaaaaa

x mau tag orang

No comments:

makcik bawang