Friday, March 27, 2009

harus kena maki

Nak hidup kan, kena lah pandai-pandai
pandai-pandai tu maksud saya kena pandai cari akal atau inisiatif lain untuk diri sendiri

hari ni kan Jumaat, dan org gomen mcm saya kan baru dapat gaji
huhuhu.. kita enjoyyyyyy
yesssssssssssss....

arini jugak saya ponteng kelas shorthand
saya pi berpoya-poya kat alamanda ngan Yati n Kakpah dan jugak sorang lagi kawan KakPah
mula-mula kami memang pi berempat
masuk Alamanda masing2 berpecah
saya dengan yati dan KakPah dengan kawan dia tu

dipendekkan cerita *lotih nak taip panjang-panjang
asik dok cuci mata, test itu,test ini jam dah kul 2 petang
janji ngan KakPah kul 2 mesti dah ada kat luar Alamanda
tapi dek sebab barang yg dicari x jumpa saya suruh KakPah balik dulu
dapat jugak la saya sebat high heel
padahal semalam dah beli sepasang
pompuan kan..... orang lelaki harus redha tu

tik tok tik tok..dah kul 2.45...hohoho... kelam kabut la acik
nak naik bas susah la pulak sebab hari Jumaat bas memang susah sikit
hurmmm..kan baru gaji so alang2 naik teksi la
tapi.. sekali Q panjang daaaaaa
adusssss... camno ni..dah dekat kul 3 ni

haaaa idea jahat dah datang
jeng..jeng..jeng...
kami berdua terus berjalan kedepan sikit
tujuannya nak dapat teksi dulu
x lama tu teksi pun sampai
hik..hik..hik...terus teksi tu emergency brek
sampaikan abang teksi tu kata

"mana buleh naik kat sini dik"
"terdesak bang, terpaksa main tipu"
"nasib baik pompuan kalau lelaki, tinggalkan aje"
"ala bang, kami dah lambat ni"


dan yang best tu abang tu bagi diskaun lagi kat kami
selalunya teksi dari Alamanda RM8 tapi abang tu bagi RM7 ajer
tenkiu bangggg..*nyit..nyit

kalau korang jadi depa-depa yang Q panjang tu korang maki saya x??
kalau saya harus maki sebakul sebab dah lama tunggu last2 ada 2 mangkuk hayun main tipu tunggu kat depan
mau idup maaaaaaaaa
kena pandai
kalau tidak dok belakang je la
ampun mahap yer
pasni x buat lagi *InsyaAllah
meh kiss sikit kat korang yang susah payah Q panjang tadi
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh
hiiiiiiiiii

No comments:

makcik bawang