Monday, March 2, 2009

xtbt sabtu

cuti ari Sabtu lepas xde yang menarik
saya cuma dok umah, ngemas, membasuh dan masak
dah petang baru keluar umah



ni pulak menu saya Sabtu aritu
Tom Yam campur - ada sotong,ayam,udang,cendawan
tedappppp... *hik..saper lagi nak puji kan
untuk Iman tuuuuu...gambar bawah tu - sup ayam
tapi tetap makan sendiri sorang2 jugak sebab papa Iman keje



lepas makan saya bawak Iman ke Kompleks sukan Paroi
ada fiesta ape kebenda ntah...saya x sure pulak
tapi yang pasti saya panggil expo je
Mama saya ader berniaga kerepek dia kat situ tu yang ada alasan nak ke sana
nasib baik jugak la Papa Iman gi keje bawak keta lain
tu yang dapat saya gedik2 ngan Iman



Iman pandang jer saya
sambil tu saya sempat cakap kat dia "naper Iman, x caya Ibu buleh bawak keta"..
sementara nak ke Kompleks Sukan Paroi tu, mcm2 perangai dia buat dalam keta
sekejap kena benti tepi jalan amikkan puting la, mainan la
saja jer dia nak buli Ibu dia ni
time ngan Papa buleh pulak dia 'ontok' jer



cuaca petang buleh tahan panas jugak
masa saya sampai tu, Maksu Iman yang jaga gerai
nasib baik jugak la gerai Mama dekat dengan padang
buleh jugak cuci mata
tapi kureng menarik la sebab lebih banyak xtbt untuk rakan muda jer
rakan tua mcm saya ni cuma ada gerai2 jual kain baju
saya kat situ pun x lama sebab Iman dah merengek kepanasan
nak pulak dah time tido petang dia
dalam sejam kot saya lepak kat situ
tapi malam tu saya datang lepak situ balik
untuk citer pasal malam tu, tunggu next entry yo
note : isk... xde mood la nak apdat.ayat pun tunggang langgang

No comments:

makcik bawang