Wednesday, March 4, 2009

malam minggu

Malam tu pas maghrib gitu kami pi The Store dulu
sebab nya apa yang saya tau konsert kat expo tu start dalam kul 9
gi The Store pun sebab nak cari baju untuk Iman dan hadiah untuk Maksu saya yang baru bersalin tu
hehehe...dah abis pantang pun orang tu baru hegeh2 nak beli hadiah



lepas beli apa yang patut kami pi sapedek kat Marrybrown
semua benda kena buat dengan cepat sebabnya kata nak gi tengok konsert, kan
sementara nak bayar Papa Iman layan si bujang ni main menatang 50sen ni
bukan sekali tapi 4 kali main baru puas hati


saya makan ni - ciken burger


Papa Iman yang ni - xtau pekebenda eh




bujang i makan fries ajo

Keluar dari The Store ujan renyai2 pulak
Papa Iman tanya nak gi ke idak
saya ni pulak 'on' sokmo
akceli kan, tujuan utama saya nak ke konsert tu bukan apa
siang tu masa saya dok melepak kat gerai Mama, saya dengar DJ tu cakap yang konsert malam tu ada Nubhan
hajat hati nak jeleskan Maya tu yang semangat nak pegi tu
masa saya sampai, Izwan Pilus tengah nyanyi
pastu Maksu Iman kata Nubhan lum nyanyi lagi
wah..wah...wah...ini sudah bagus
kira saya x terlambat la, kan

lepas Izwan Pilus nyanyi, si Eby Yus ngan Abon lak keluar
entah aper dorang meroyan kat atas pentas tu saya xtau
sementara tu saya lepak dulu kat gerai Mama
x lama tu saya dengar orang bersorak
sekali pretty ugly lak yang nyanyi
dalam hati tanya gak bila la si Nubhan nak nyanyi ni
sekali depa2 kat situ semua kata Nubhan xde....
hampa....hajat nak jeleskan Maya x tercapai
last2 saya lepak kat belakang pentas ngan kawan saya Faizah



ni kumpulan pretty ugly
masa ni depa dah nak blah
sementara tu kat pentas lak Mas Idayu tengah syok bergelek


saya amik gambar dari skrin besar tepi pentas je



ni pulak gambar saya ngan Kristal
agak gelap sikit sebab kat belakang pentas
saya berani nak bergambar ngan budak2 kristal ni sebab kawan saya Faizah (baju putih) ajak sekali
nak harap saya hegeh2 ajak depa sori naik lori la
akceli saya bukan la karatz Kristal
takat saya nak tepek kat blog buleh la



abis konsert dalam kul 10 lebih kot
pastu ada pertunjukkan bunga api
tapi, kan saya rasa la entry saya mcm sengal jer
dah la panjang lebar pastu ayat tunggang langgang
sori ek korang......
non ado mood gitu

untuk Maya...ko jgn gelakkan kan aku sebab x dapat nak jeleskan ko

No comments:

makcik bawang