Monday, April 27, 2009

bos belanja

entry makan
tapi yang penting diet i x terjejas yer
memula planning nak makan kat Serdang
tapi big boss nanges2 nak makan nasik kerabu
errr..korang caya ker dia nanges??? tipu semata-mata
dah kata dia belanja kan, harus redha dalam terpaksa gitu
kami pun konvoi secara berjemaah
yang pasti van Abg Mz kat depan sbb dia lancar jalan nak ke Kajang
saya naik ngan Kakpah
oh yer...dari Seremban saya tumpang Kakpah
sonang sikit x payah nak kejar komuter bagai
dan balik pun kena la dengan Kakpah jugak



Yati ngan As pun naik ngan Kakpah
balik tu Abg MZ antar depa ke Putrajaya



kat sini la kami sapedek
ini kali ke 2 saya makan kat sini
menu dia hanya nasik kerabu,sup tulang, gulai kawah jer
kalau mintak ayor pelik2 kompom xde
harap kedai jer kaler ijo





saya makan sampai licin
lapar maaa...



psssttt... baju putih tu la anak teruna big boss yang encem tu
pheeeewwiittttt......ahak..hak..hak....
Kakpah dan Yati hanya hiasan ajo
alasan utama adalah untuk snap gambor teruna idaman
oppppssss




tapi kan, bini big boss sangat la friendly dan baik hati
kejap-kejap hulur ayam
kejap-kejap hulur daging
lepas tu suruh tambah nasik la
tapi dek sebab nak jaga kesopanan dan kesusilaan depan anak dia, idak ler teman nambah nasik tu
walaupun hati ni meronta-ronta nak tambah.... : p
cet! perasan sudah!!!!
pas salam2 gitu dan perut pun dah kenyang
kami pun berpecah ke destinasi masing2
saya ngan Kakpah terus ikut highway LEKAS
1st time ni tau..main redah jer
main ikut signboard..
tapi akhir nya sampai jugak
malam tu tido awal sebab kecapekan dan kepala ada sikit fenin
yer la perut dah masuk angin
nak kentut mcm segan jer
maklum la depan teruna idaman


note : arini opis saya ada buat pot luck..akan ada entry pasal makan lagi..untuk hari ni lupakan diet. alah...takat arini makan banyak x terjejas berat badan pun (ayat penyedap hati)

3 comments:

min minna said...

bab makan sume aku serah kn pada ko wahai SUB..hikhik diet ke x ko tetap begitu

Anonymous said...

baiknya bossss diee...

ina's said...

inas:minna-maya, ilike mamam :)

inas:kabussenja-:)

makcik bawang