Monday, April 27, 2009

ovetime yang memenatkan




Apa-apa hal jaja muka sendiri dulu
hihihihi.....



Sabtu lepas (25.4.2009) korang tengah sedap2 golek2 ngan anak laki/anak bini
saya kena golek2 ngan kawan2 kat opis
big boss suruh overtime
WAJIB.... semua kena datang
kena kemas library kat opis ni
adoiyai..bab ngemas opis ni saya tetiba kena migrain
nak pitam pun ada *ayat ngelat
tapi tu la...mcmana bersungguh-sungguh pun mesti x siap jugak
gilo ko...banyak tu buku2 yang nak dikemaskan
bukan nipis mcm buku mewarna tu
tebal, berat dan sewaktu dengannya





ni sebahagian jer...
dah tu pulak kena susun ikut tahun, nombor, tajuk
dah nama buku undang-undang
kalau takat majalah ker, buku cerita dongeng ker..pejam mata maaa....
saya biasa la..kejap2 gelak,kejap2 tengok katalog,kejap2 makan jeruk *psst..big boss keluarkan jeruk jer, cekelat non ado : (
kejap2 dok bersila dan seterusnya
mana buleh nak tumpu tu jer..kang saya migrain kang sapa nak jawab??? ^ ^





masa ni saya tengah ngular jap
bukan kejap tapi lama
hahahaha.. *gelak kuntilanak
apa x nyer perut dah kriuk..kriuk..
big boss janji nak manjer tu yang duduk cenggini tu
ni nama dia duduk tuntut janji
x lama tu big boss cakap kul 2.50 stop pastu pi makan
hip hip horeyy..acik sangat la bertenaga time tu
otomatik migrain hilang :D
yang x siap tu akan disambung minggu akan datang
adoiyai... overtime lagi :(
ovetime pun overtime la..janji makan big boss manjer
kalau tidak xmo datang
muahahaha...kot berani nak cakap camtu kat big boss
hurm...kat entry akan datang saya akan cerita pasal gi makan pulak yer

note : Sabtu lepas big boss bawak anak teruna dia. Hensemmmmm...... tapi baru umur 15 tahun la...
gambor x sempat amik sebab dia malu2 miow

No comments:

makcik bawang