Friday, April 24, 2009

transformasi

Aper? ingat AF jer ke ada transformasi?? *sambil angkat kening ^ ^
saya pun tengah pelan2 buat transformasi untuk diri sendiri
la ni saya cuba2 belajar make up
cuba pakai foundation,blusher,eyeliner dan jugak seangkatan dengan nyer la
semua ni saya belajar kat sini
tu la keje saya sekarang ni kalau xde keje kat opis
dok berforum jer
tapi alhamdulillah...kawan2 kata ok..x comot
muehehehe... sayang kat kawan2
meh kiss sikit..muaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

yer la kan, alang2 dah kurus ni
conteng2 la sikit muka ni
baru setaraf artis..
wawawa....berangan x hengat ko



tapi.. mengapakah kat gambor ni xde perubahan???
ooooo.... camera trick tu (saja sedapkan ati)
lagipun cara make up saya ni pun yg simple jer
bak kata orang yang lite-lite
kalau heavy sangat....
kang x pasal Papa Iman sound saya nak gi keje ker nak gi dangdut
tu yang rasa diri cun sepanjang ari
hehehehe....

dan sekarang ni saya jugak semakin bizi dengan bisnes kecil-kecilan saya
saya ada jual pinggan mangkuk dan jugak bisnes kain baju
tapi.... saya x jaja kat blog sebab xmau kacau bisnes orang lain
saya just jual kat opis ngan kat umah jer...
keuntungan dia ..... alhamdulillah lepas la nak beli alat make up
:D

sekian, entry pasal transformasi idup saya

7 comments:

ietams said...

smokey kah itu

ina's said...

inas;ietams-yer cik puan

Unknown said...

bagus lah cam tu, biar maintain jer kan, nanti dah cecah umur 30 an boleh join kelab awet muda akak ye

ina's said...

inas:shibam-ada borang x?

min minna said...

baguh..teruskan usaha murnimu itew

Mamamanja said...

hai.. salam kenal

sakan le mekap pasni heheh

ina's said...

inas:minna-:D

inas:mamamanja-hye..kenal2 :D

makcik bawang