Friday, April 17, 2009

duit..duit...duit



1 untuk ko 1 untuk aku
2 untuk ko 2 untuk aku
arini gigih semangat saya mengira duit syiling dari tabung Iman
yer la kan tengah bulan ni duit pun kering :D
hohoho.. x lah...korang caya ker??
saya tipu jer
sebenarnya tabung Iman tu dah penuh tu yang saya kira pastu nak bank in kan ke akaun Iman
untuk masa depan dia jugak



ni duit yang dah siap dikira
time lunch tadi saya dengan As together-gether pi Bank Rakyat nak bank in duit
dia (As) pun nak bukak akaun untuk si kecik Haziq
tapi tu la..system down pulak so cik puan kerani Bank tu suruh tinggalkan dulu slip dan duit tu
katanya datang balik petang ni
jangan cik puan tu 'songlap' duit tu udah
i saman u tauuuuuu : p
jumlah semua tu adalah RM......... *ceh rahsia kunun
buleh la takat nak beli high heel

1 comment:

amizah said...

banyaknyer duit iman....bugus..bagus...kecik2 dah pandai menyimpan..

makcik bawang