Thursday, April 16, 2009

nak cekelat..



Agak2 korang la kan, ni 'esbox' saper?
yer la setengah orang panggil esbox la, peti ais la, peti sejuk la, fridge la
ikut suker la korang nak panggil aper, kan
tapi yang pasti ni bukan 'esbox' saya eh
kalau kat umah saya harus la banyak ruang kat situ
silap ari bulan Iman leh dok dalam tu
huhuhu....

sebenarnya...ni 'esbox' big boss saya
dah lama saya dok usha jer
dan tetiba arini saya tengok coklat2 tu belum terusik lagi
psstttt...tadi big boss pi meeting tu yang berani seludup masuk
kalau dia ada kompom la saya menikus kat work station sendiri
nak tau x aper yang saya dok idam dan intai selama ni??

*
*
*
*
*



yessss.....kinder bueno
i likeeeeeee itttttttt



dan jugak ferraro rocher
oh..nikmatnya...soka..soka....yummy yum...
hai..bila la big boss saya tu nak cakap camni...

"errr.... sabrina, pi la amik coklat2 kat 'esbox' saya tu"

dan sepantas kilat saya terus amik cekelat2 tu tanpa menunggu ayat-ayat terakhir dia
terus saya bersila depan 'esbox' dia tu x pun duduk dengan penuh ayu kat atas sofa empuk dalam bilik dia tu
saya akan gigit sikit demi sikit cekelat tu sambil pejam mata
oooooohhhhhhhhhhhhhhhh..itu hanya khayalan ajer

tapi saya percaya suatu ari nanti mesti dia pelawa jugak
buktinya masa ot bulan le[as dia keluarkan semua air kotak tu dan pelawa kat kami
saya yang memang dah lama dok usha pun terus minum dengan sekali nafas jer
sangat la gelojoh nyer......
bini saper la ni.......

No comments:

makcik bawang