Wednesday, April 15, 2009

gumbira

hati Ibu mana yang gumbira biler tengok anak dia x meminta-minta lagi mcm malam kelmarin
semalam selain saya belikan buah untuk Iman, rupa-rupanya Papa Iman pun awal2 lagi belikan buah untuk dia
kemain lagi bujang sorang tu
masa saya balik dari keje, dia tengah makan buah sambil main2 kat laman umah Uwan dia

"Iman makan ape?"
"buah"
"saper beli?"
"Papa"
"Ibu nak sikit"
"ahhh...x payahhhh...."
mak aih..kemain lagi kedekut yer
durhaka tau

Malam nyer tu sambil tengok tv saya bagi lagi dia buah apple ngan anggur
tapi sori la korang, saya mcm malas jer nak snap gambor

"eeee... tedap nya..saper beli?"
"Papa"

hek eleh...alih-alih Papa dapat nama
cis..cis...ni yang jeles ni
xpe..janji dia bahagia dengan buah nyer saya dah cukup hepi

note : playlist saya ada lagu baru la - Ari Lasso feat Bunga Citra Lestari
i likeeeeeee...

No comments:

makcik bawang