Thursday, April 9, 2009

nak menjobo



Akceli tujuan meng'apdat' bukan untuk menjobo semata-mata
ia tidak ada kena mengena dengan yang pengsan atau yang separa sedar
cehh..cehh....huhuhuhu....dengan ini saya dengan idung kembang (bangga) nak bagitau yang berat badan saya dah turun dari 58kg ke 54kg
jangan korang cuba2 nak kata penimbang tu rosak tau
atau korang nak mencebik pulak
babab kang
ini kisah benar tau
dalam masa 2 minggu jer dah turun 4kg
yiiiiihaaaaaaa...la.la.la.la...
acik sokaaaa.........wihuuuuuu *sambil menari inang
dek sebab kejoboan telah melanda tu la saya dah lama x apdat
xtau nak citer aper...
nak citer pasal makan sekarang ni makanan saya dah dicatu
nak citer pi rempit tu ada tapi mcm malas nak amik gambor
maklum la..orang dah kurus...ceh ayat berlagak *hak pui!!!!
nnt dah betul2 turun ke 50kg saya akan enterprem lebih2 eh
xde rahsia pun ataupun gi maner2 slimming centre yo
secara natural gitu

pagi - kuih,sandwich atau segala adik beradik mee,ayaq limau atau teh o limau tanpa gula
tengahari - kadang2 jer amik nasik tengok selera camne
malam - oat/ratah lauk no more nasik

korang cuba try test la
meh la sama2 kurus
wat masa ni saya x bersenam lagi sebab kesuntukan masa
maklum la bizi nak launch album baru lagi, nak dubbing suara untuk filem baru lagi *ayat artis
tapi percaya la antara kami hanya rapat dalam filem aje *tetibe



tapi dah turun 4kg tu pun dah ok dah
mana-mana fashion designer nak sponsor baju keje i sila la
hak..hak..hak....


note : gambor di atas tiada kena mengena dengan badan saya

4 comments:

Unknown said...

bagusnye, akak dah cube lah, tapi dulu tahannya sebulan jer pas tu tak kuat iman, semangat nak mentedarah tu datang balik, so inilah hasilnya sekarang

ina's said...

inas:shibam-hahahah..kelakar la akak ni

alamanda said...

tahniah ina. jeles akak. akak jugak yg dah gemok.

ina's said...

inas:kak ummu-tocei...yok kak yok

makcik bawang