Thursday, May 14, 2009

angin rajin dah mari

Entah angin arah maner entah meresap kat badan saya
pagi ni tetiba jer rajin
lepas bekpes terus punggah sana sini pastu gigih gantung itu ini
ni mesti kuih yang saya makan pagi tadi ni
*ceh..tetiba salahkan kuih
yer kawan-kawan, angin rajin untuk mengemas workstation saya aje
orang lain punya x dapek acik nak nolong do
siap bersila lagi
padahal ada keje tu
nak taip laporan big boss
tapi, alang-alang angin rajin ni dah datang saya tinggalkan dulu keje big boss



memula jaja muka sendiri
sebabnya menjak ni asik Iman jer enterprem
ibu eh nak jugak



key chain yang dah siap digantung mengikut size
tu... ada space lagi tu
errrr.... ada saper-saper nak sedekahkan key chain untuk i???
jangan malu-malu yer : p



dah separate kan kertas A4, kertas warna, envelope
agak-agak2 nya la kan, keadaan macam ni kekal sampai bila??
esok? lusa? tulat? petang kang???
wait n see ya



siap cuci akuarium lagi
kalau sebelum ni sampai bayang ikan pun x nampak
agak bercinta jugak nak cuci akuarium ni
oh yer...ikan saya sekor dah mati
klik >>>>>> SINI
yang kaler oren tu la yang mati
sian la si BOBO terseksa batin dia
hikhikhik......



meja pun dah clear
semalam lagi saya dah fail segala mak nenek dokumen
dan semalam jugak saya print gambar-gambar yang saya rasa cantik menarik ko memang da bom
yang pasti gambar Iman jer yang lebih
nak hilang rinduuuu.....



hurm... puas hati bila tengok workstation saya ni kemas dan cantik
rasa macam xnak buat keje je sebab takut nanti bersepah balik
*muehehehe... alasan x mau buat keje
nak balik la......
hahahaha....harus kena tendang ngan big boss kang

4 comments:

Unknown said...

ohhhhhh ni korjenya ye, patutlah kawan2 inas kat situ selalu komplen kat akak, pin or jarum peniti dia orang selalu hilang, rupa2 nya penuh kat workstation inas nak menggantung segala mak nenek keychain tu ye, hi hi, tapi serious lah, cantikkkk work station tu, tu belum hias bilik tidor lagi, ntah macam mana pulak rupanye ye

ietams said...

keychain tu leh niaga tu sob

ina's said...

inas:shibam- :) tq kak..bilik tido lagi world :p

inas:ietams- 3 singgit cik puan

ina's said...
This comment has been removed by the author.

makcik bawang