Friday, May 15, 2009

putera puteri As

Semalam saya keluar rempit dengan As sebab ada 'HAL' nak settle
alang-alang dah keluar tu, singgah tengok baby As, si Haziq
umor budak tu dah 4 bulan baru semalam hegeh-hegeh nak tengok



si comel haziq
nama Haziq macam nama anak Cik Puan Zulie tu



pandai Haziq bergambar
bila saya agah dia..kemain lagi..pandai nak borak dah
ohhhhhhhhhh....rindu nya beranak kecik
ceh..macam la Iman tu dah 7-8 tahun
x la.. saya rindu nak peknen lagi
bila yer???
"abanggggggg,....nyitttt... (kenyit mata)
*tetiba je



sama comel sama padan
wawawi..perasan sudah



yang tengah terbongkang menyusu tu si anak dara As, Nisa
dia sebaya Iman tapi petah bercakap
ada jugak saya usik dia..

"nica, acik amik adik eh?"
"x uleh.."
"ala...buleh la"
bla..bla..bla mengusik Nisa
"egang je, amik oleh" (pegang je amik x buleh)

siap warning ko....
tapi kan, yang kelakar tu bila dia agah si Haziq
yang si adik pulak bila kakak agah pandai pulak senyum
eeeee....geram je...nak jer gomol si Haziq tapi saya selsema so saya terpaksa tahan jer
dan dan tu jugak saya rindu kat Iman
kalau korang nak tau anak-anak As ni mak mertua dia yang ngasuh
so, xde la dia nak risau bagai..

3 comments:

ietams said...

tengok baby mmg rs gian nak baby lagi kan..

moMMy yaSMin said...

hi...

thanks for visiting :)

lovely blog

ina's said...

inas:ietams-yer la

inas:mommy yasmin-thank ya :)

makcik bawang