Friday, May 15, 2009

Firstly, tq to Kak Shibam sebab bagi award ni kat saya
errr...kak,bagi la lagi award-award yang akak rasa sesuai untuk saya
:D
ok..meh layan

1. Copy award untuk di letakkan di blog anda







2. Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini :

shibamjelita.blogspot.com


* sentiasa kelihatan jelita *ayat bodek supaya dapat award lagi
* jenis happy go lucky
* biras maya
* dari pembacaan saya la.. akak sorang ni buleh wat geng makan dengan saya *kak,meh belanja saya makan
* walaupun dah bergelar ibu tapi akak sorang ni maintain giler-giler tapi bukan GILA yer...

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya-

banyak tu...
* pencinta teh o ais limau..mana-mana pegi harus order
"teh o ais limau satuuuu"
* bini kepada Abd Hadi dan ibu kepada Iman Hadif
* very the kuat berangan tapi angan-angan tu mesti la masuk dek akal dan akan pastikan ia mesti jadi kenyataan
* cepat naik angin tapi cepat sejuk
* pencinta makanan dengan erti kata lain...suka makan dan jugak suka masak....sendiri masak sendiri makan dan sendiri puji
* pemboros..ni penyakit susah nak diubat tapi akan insaf bila duit dah habis
* hobi no.1 adalah membaca walaupun baca sign board :D
* buleh berkawan dengan sesiapa pun walaupun tau orang tu x suka dengan saya...saya amalkan prinsip..ADA AKU KESAH??? CAK..CAK...CAK..CAK.... : p *tetiba
* cukup meluat dengan orang yang talam 2 muka dan jugak DEGIL..huh... orang mcm ni harus diluku 40x
* saya pengidap athma yer...silap makan akan membawa padah..serik wooo nak sedut gas..NO...NO..NEHI....NEHI..

4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka.
sori la kak shibam ku yang jelita... xde calon la...

2 comments:

Unknown said...

wah wah wah, tq so much dah tempek kat dalam blog ina's, ko ni memang lawak lah dikk

ina's said...

inas:shibam-:D

makcik bawang