Friday, May 22, 2009

bebelan hari jumaat

kena apdat gak bagi berseri sikit blog ni
tak tau nak cerita aper
tenet lak dah 2 hari meragam
saya ni kalau tenet meragam mula la menggelupur semacam
nasib baik As ada bawak broadband dia
buleh pinjam kejap nak intai-intai email ke, tengok FB atau FS ke
tak kisah la dia nak mintak 20sen seminit pun
janji tak meroyan....

nampak gaya nya ni kena pasang tenet kat umah la
tak kisah la celcom ker maxis ke stremyx ke
tapi.... tengok la dulu macamana
hurmmm....????

eh korang wiken ni pi mana???
nak itut leh tak???
eheh...tak malu la saya ni...
oooo... tak leh itut korang la sebab malam sok MIL saya ada buat kenduri sikit
kenduri doa selamat dia nak pi Umrah selasa ni
so, Iman harus la di pos ke umah Mama
bior maksu gulaikan dia
hehehe.....
tu pun dalam tempoh seminggu jer sebab awal bulan 6 ni saya nak pi Ganu
ada la dalam seminggu saya dok kat sana
partner Papa Iman nak kawen
nak kata cuti-cuti Mesia tak jugak la
kami ni ngikut rombongan orang kawen katanya
nanti saya buat entry pasal pi Ganu ni yer :D

oh yer...lunch nanti ada orang mau belanja la
nasib baik saya dah siap 'uk..uk..' untuk kosongkan perut ni
hehehe.. kena la menikmati makanan free
kalau idak rugi tau

4 comments:

Unknown said...

masuk jer streamyx line kat umah tu, pastu amik broadband dia sekali, bagus wei boleh update selalu nanti

ietams said...

betuii.betui..betuii sgt

ina's said...

inas:shibam-akan dipertimbangkan

inas:ietams-:D

min minna said...

hmmm betul betul betul
saya setuju..

makcik bawang