Friday, May 8, 2009

berpoya-poya di Bangi

Dah lama kan saya x buat entry pasal saya berpoya-poya di hari Jumaat
yer la menjak saya amik kelas shorthand sampai la kawan saya tu, As cuti
sekarang kelas shorthand pun dah tamat
asal orang ajak berjalan jer saya terus 'on'

ok.. saya nak story mori destinasi pertama dulu
memula pi isi perut dulu
biler perut dah berisi baru la cergas dan bersemangat nak keluarkan duit
kalau tidak menggigil jer tangan,kaki dan kepala lutut ni





ini benda yang saya bedal untuk hari ni
luper segala diet mendiet ni sebab KakPah belanja
bak kata orang tua-tua...rezeki jangan ditolak
tenkiu KakPah....



arini saya make up ala kadar jer





pas makan saya dan As tinggal kan depa
sebab jam kat tangan dah pukul 1.00
Abg Mz kata kul 2.15 mesti ada kat depan Warta
kalau tidak tinggal
huhuhu....



kami singgah kat rekadeco sebab saya nak cari potpouri dan jugak ada beberapa barang lain
pastu baru masuk ke sini....

*
*
*
*
*



Romantika.... kami just cuci mata jer
xde menda yang kami minat sebab kami bukan peminat English Syle
sementara tunggu 2.15 kami tawaf la Warta tu

No comments:

makcik bawang