Friday, May 8, 2009

hadiah hari Ibu



Walaupun Hari Ibu jatuh 10 Mei
tapi saya dah dapat hadiah Hari Ibu paling bermakna
hadiah dari Iman
memang dah lama saya tunggu
nak tau aper???

Iman..... dah panggil saya IBU
walaupun kadang-kadang bunyik ..... BU.... KEBU
tapi ia sangat bermakna dan buat saya terharu
mungkin bagi orang lain, ia benda biasa
tapi mcm saya ni, tu la yang bermakna
saya nak highlight kan tarikh 7 MEI 2009
bila Iman dah besar saya nak cerita kat dia
kalau dia dah buleh membaca saya nak suruh dia bacer blog ni

*iskk...isskk... tetiba jer
kalau sebelum ni sikit-sikit PAPA
sekarang dah lengkap BU dan PAPA
semalam bila tanya Iman anak sapa?
dia jawab "kebuuuuuu...."
pastu masa saya ajar dia mewarna dia asik panggil "BU...BU..."
xpe Iman pelan-pelan lembutkan lidah tu
Ibu tunggu...
Ibu luv Iman

3 comments:

min minna said...

wah..iman dah pndai panggey IBU yer. sayang IBU tau

Unknown said...

yey yey Iman dah pandai panggil ibu ye, bu bu ibu Iman gebuuuuuuuu

ina's said...

inas:minna-thanks aunty maya

inas:shibam-gebu kah???

makcik bawang