Tuesday, May 5, 2009

wonderpet

"wonderpet..wonderpet..kami datang..."
"goooo..wonderpet...."
"apa yang pentinggg? kerjaaaasamaaaa....."

takat tu jer la yang saya hafal
muehehehe
sekarang ni kartun paberet Iman, wonderpet
kalau dulu saya perasan yang dia suka spongebob
tapi la ni dia layan wonderpet pulak
tapi kan, lagi kelakar biler tengok sepupu Iman, Cuna joget-joget sambil angkat tangan
bielr dengar lagu wonderpet
Iman takat goyang-goyang badan jer



saya yang dah tua bangka ni pun layan wonderpet
kadang-kadang kat tv9
kat channel 613 pun ada
hehehe... sebenarnya saya x sure pun 613 ker 615 ker
main taip jer
kalau salah sori yer...





sambil menyusu dia layan wonderpet
senang sikit keje saya
xde la asik ngacau jer saya nak ngemas atau nak masak
errrr.... korang perasan x saya xde citer pasal cuti 3 hari
bosan la asik nak citer menda yang sama jer
makan...tido...menu yang dimasak...alahai...sangat la bosan nak taip menda yang sama
takat gi jasko tu pun saya rasa payah la kot nak citer kat sini
orang lain pun pi jasko jugak
lain la kalau saya pi jasko saya terserempak ngan artis ker ngan menteri ker
baru la best sikit nak jaja kat sini
yer x?????
: )

No comments:

makcik bawang