Wednesday, May 6, 2009

jalan-jalan kat Tesco

xde bahan nak wat entry
otak tgh blur



gambar ni maser baru sampai kat Tesco
akceli x plan pun nak pi tapi dah Papa Iman ajak
saya 'on' ajo
kami kuar pas maghrib gitu
x jugak pas maghrib sebab sebelum pi Tesco tu Papa Iman gigih repair lampu luar umah kami
buleh tahan ramai jugak orang kat Tesco
yer la kan baru awal bulan
nak pulak Tesco ada buat Sale



xde benda yang menarik tertarik ko memang da bom yang saya rembat
dan jaja kat sini
kecuali buku mewarna dan pensel kaler untuk Iman
ooo..ada lagi, drawing board yang buleh lukis2 pastu padam
semua barang yang saya pilih tu sangat la murah
mcm buku tu baru 89sen
drawing board pun baru RM5++ jer
xleh beli yang mahal nanti jahanam jugak
saya bukan kedekut eh.... :D
lain-lain barang tu biasalah mcm barang2 keperluan umah ngan diri jer
saya nak ajar Iman kenal warna dan dari situ nak tengok dia berbakat atau x dalam seni lukis ni
kalau ikut gen Ibu memang gagal la
takat lukis orang lidi pastu awan ngan matahari buleh la
kalau gen Papa dia rasa nya Pakngah Iman tu yang pandai lukis
tu pun Papa Iman yang bgtau saya
ada satu situasi yang buat saya senyum sorang2 masa tengah pilih buku ni
citer dia mcm ni....
anak : Ibu, nak buku citer *jantina anak saya x pasti sebab depa kat belakang saya, xde keje acik nak tatap muker depa
Ibu : buku sekolah x bacer nak beli buku cerita
Ayah : x payah buku cerita, Ayah pun buleh bercerita. Ayah lagi banyak cerita dari buku tu
Ibu : ni buku bahasa inggeris ni penting
anak : (wat muker monyok)
agak nyer situasi mcm tu akan terjadi kat saya x??
hurmmm... no comment...
panjang lagi perjalanan tu
malas nak pikir

No comments:

makcik bawang