Tuesday, June 9, 2009

bersanding pulak

Aboy sanding pada hari yang sama jugak
lepas nikah kami semua balik ke homestay dulu sebab majlis sanding tengahari tu
lagipun homestay ngan umah pengantin pompuan tak jauh mana pun



saya snap dari belakang jer sebab cuaca sangatla panasnya
malas nak ke depan
dalam hati ni terbayang air sirap yang sejuk tu
"huuuu..air mana ko air..."
"panasssssss, haussssssssssss..."
macam budak-budak pun yer






sekali lagi saya nak bagitau yang kamera saya takde flash sebab Iman dah campak kamera tu
nampak gaya nya kena cari kamera baru la
kata blogger kan
takkan entry takde gambar
kalau gambar macam kabur tu mintak mahap la yer
ni first time saya makan kenduri kat Terengganu
saya macam jakun sikit sebab nya
kalau kat Seremban atau kat kampung saya depa makan siap meja kerusi
tapi kat Besut ni depa siapkan kerusi jer
meja hanya untuk letak lauk pauk jer
jadinya pandai-pandai la korang nak cari 'port' untuk makan dengan selesa dan aman
saya cuma makan kat bawah khemah sebab kat bawah pokok dah penuh ngan kaum lelaki
makan pun macam tak makan sebab rasa orang dok perati kat kita
padahal depa sikit pun tak heran kat saya
huhuhu...perasaan tu


sepanjang kat Terengganu Iman mengalami alergik
muka ngan badan dia naik merah-merah
macam kena sembur pontianak
tu orang yang cakap tau bukan saya
so, lepas kenduri tu kami terus bawak Iman pi klinik
haaaa...pasal klinik tu tunggu nexrt entry yo
idea ilek la

No comments:

makcik bawang