Tuesday, June 9, 2009

hari nikah

Non ado cerita
tengok gambor dan huraian
mula-mula bergambaran depan homestay sementara tunggu depa-depa tu siap







Papa Iman bergambaran dengan pengantin lelaki
kami panggil dia Aboy

@ MASJID ALOR LINTAH



dengan kawan Papa Iman, Khairi dan isteri Ina
baju yang saya pakai tu besar sikit tu yang nampak badan saya mmbam semacam
tapi serious cakap berat badan saya naik semula
sebab nya sepanjang kat Terengganu saya bersarapan dengan nasik kerabu
malam pulak asik makan besor jer
haiiii...lantak la...redha jer



dengan Ummi wife Abang Usop
tapikan, Ummi ni cantik
saya suka tengok muka dia



dengan keluarga Abang Usop









"aku terima nikahnya...."



pengantin malu-malu miow
sebelum ni depa tak bercinta sebab kakak pengantin yang jadi ejen temukan depa
bertunang bulan Mac aritu pastu bulan Jun terus kawen
mungkin ada la kot depa SMS ker tak pun calling-calling antara satu sama lain
mana nak tau kan
tapi muka depa ada seiras sikit
tu namanya dah jodoh
oh yer..nama pengantin pompuan ni Rohayati
sweet jer dia ni



batal air sembahyang



aiceh..malu-malu :p



cek mas kawen



sori la yer korang kalau isi kandungan entry ni entah apa-apa
blur la arini
tak tau naper
korang layan kan ajer
:-D

2 comments:

amizah said...

best tak gi terengganu?? akak baru jer balik dr kampung...tak gi soping ke kat pasar kedai payang...best tau gi sana macam2 ada!!

ina's said...

inas:amizah-best tapi tak pegi pasar payang sebab kesuntukan masa

makcik bawang