Monday, June 8, 2009

cerita sebelum bercuti

Cerita yang dah berperap seminggu lepas
nasib la...dah umah takde tenet nak buat camno
apa-apa hal kena la tunggu balik opis
tu pun nasib la kalau tenet tak meragam
kalau tidak......simpan jer
tu pun ikut rajin
kadang-kadang masuk blog kadang-kadang sekadar gambar kenangan jer

ok..meh layan cerita jumaat lepas (29/5/09)
29/5 - huhuhu...bulan Mei punya cerita
sekarang dah 8/6
ish...la hai
korang tengok gambor dulu la
pastu baru saya cerita yer



saya sambil pangku Nisa anak As
sebelah tu Yati
kat mana kah kami??
yer..kat saloon P8
rehat kan lama, nak pulak kepala masing-masing macam gatal semacam
tu yang gigih pi cuci rambut tu
memula kan ada sorang budak tu konon-konon nak temankan kawan dia jer
pastu bila masuk saloon jer terus kepala dia gatal macam ada kutu kekdahnya
rupa-rupanya dia siok tengok member cuci rambut
saper eh??? sila angkat tangan...
oooo..dia tak buleh angkat tangan sebab dia tengah menaip untuk entry kat blog dia
opppssss.... terbagitau pulak
heheheheh....



huhuhu..best jer bila ada orang belai-belai kepala kita kan
ni As tengah cuci rambut
lepas As settle baru la turn saya sebab saya ditugaskan untuk pangku Nisa yang tengah tido
lepas cuci, fuuuuhhhhh rasa ringan jer kepala ni

Malam tu pulak kami sefamily pi Jasko Seremban 2
kan ada member day
tu yang berduyun-duyun nak penuhkan Jasko
orang punya la ramai...gilak seh
kami parking pun dekat seberang Jasko sebab kereta langsung tak buleh masuk ke parking Jasko
tu belum lagi time nak bayor
bikin tensen jer
last-last saya hanya sempat seluar ngan baju untuk Iman jer
tu pun berjam-jam beratur
tapi kan yang kelakar tu semua yang beratur tu saya tengok yang bertudung, bersiput, tak pun rambut mengerbang macam pontianak tak pun berskirt
atau lebih tepat lagi kaum WANITA
yang dok tunggu pulak yang bermisai tak pun berjanggut atau pun yang berperut boroi
dengan erti kata lain kaum BAPAK
sungguh sabar depa tu yer
dah la kena pau pastu kena tunggu lagi
belum lagi yang kena dukung anak atau kejar anak
terima kasih daun keladi untuk kaum BAPAK
termasuk laki den
huhuhu... :-D
orang pompuan ni biasa la
kami ni kan penjana ekonomi negara
tanpa kami kompom peniaga-peniaga tu bungkus
hahahaha.....







ni antara gambor yang sempat saya snap
kalau korang nak tau, entah kali keberapa la Iman main benda alah ni
oh ya...kamera saya ada problem
sekarang ni kalau klik klik jer flash nyer ilek
sebabnya aritu Iman campak dengan tanpa perasan bersalah
so...kualiti gambor agak kureng dan semacam kabur sikit

No comments:

makcik bawang