Friday, June 19, 2009

Iman dah setahun 6 bulan

Isnin aritu 15/6/09 Iman genap 1tahun 6 bulan
kejapan jer
dan aritu jugak saya half day sebab nak ngantor dia ke klinik
kan kalau 1tahun 6 bulan kena cucuk

tak payah la yer saya cerita camner saya balik kalau halfday
korang pun dah sedia maklum
takkan nak cerita menda yang sama jer
boring, kan....



nasib baik la waktu menunggu tak terlalu lama
baru letak montot jer terus nama kena panggil
timbang semua pastu tak lama tu kena panggil lagi untuk bersoal jawab dengan misi
baru nak letak montot jugak kena panggil lagi untuk upacara cucuk mencucuk
settle...... dan bujang den tu tak nangis pun

"nurse buat camner tadi?"
"nii..." (sambil tunjuk dengan jari telunjuk macam jarum picagari tu)


sangat kecik peha anak saya
janji sihat....


wajah-wajah budak dah 1tahun 6bulan

balik tu demah ngan ayor panas dengan suhu sederhana
pastu bagi ubat demam dan dia pun tido
bila Iman tido...ibu pun harus tido jugak
oooohhhhhhh...tido itu nikmat :D
note: bila tengok Iman dah besar macam nak tambah ahli keluarga jer...

4 comments:

ietams said...

kan.. aku pong!

Unknown said...

so tunggu hape lagi, pojekkkk ah, ho ho ho

ina's said...

inas:ietams-marilah kita bersama-sama...

inas:shibam-dah...tapi ....(18sx)

my heart said...

hai sub nak ikut mcm aku ke?

makcik bawang