Tuesday, June 16, 2009

KPSL

kawan-kawan...
2 hari mulai esok dan lusa (17&18/6/09) saya tak apdat yo
acik ado pekso KPSL
ni tengah gigih selak-selak buku *selak jer baca tak pun
hikhikhik
doakan saya yer....

errr...korang tau ker KPSL tu menda?
tadi masa memula baca mcm konpiden jer faham
meh acik bgtau meh...
KENAIKAN PANGKAT SECARA LANTIKAN

setiap manusia tu mesti ada target
mesti ada misi dan visi
misi saya ialah..nak duduk di tempat yang lebih selesa dari sekarang
insyaallah....
dengan kata lain nak jadi yang terbaik dari sekarang
takkan sampai pencen atau mati dok kat gred tu jer kan
kata nak banglo 18 tingkat
kata nak pakai baju lawa-lawa
harus ada target dalam hidup kita...
kalau tak sentiasa dipandang rendah
walau kita ni sememangnya rendah

saya ni taklah pandai cam korang
belajar kat U
saya ni U jugak tapi U-turn jer
haip!!! saya tak pernah ponteng monteng yer
saya suka gi sekolah sebab dapat tengok admire pujaan hati kuuuu....
hik..hik..hik...

ok la...acik nak selak-menyelak lagi yer
nanti time peksa menggagau pulak

"YA ALLAH..PERMUDAHKAN SEMUA NYA..."

aminnnn

8 comments:

Unknown said...

go inas go inas, shibam bersama mu, harus pencen dengan gred yang lebih uppppppp kan kan kan

ietams said...

gud luck bebeh

makdaracute said...

Good luck..moga berjaya & dapat capai impian yg dihajati hendaknya..amin.

my heart said...

AI...MEMANGLAH ORG TU SUKA PI SEK ...TAPI SAMPAI KELAS JE BAIK PUNYA LENDING....YE TAK SUB?OKLAH APA-APA PUN GOOD LUCK

Excel Manager said...

Salamun'alaikum,

Anda ingin membesarkan perniagaan anda, dan anda perlukan pinjaman bank, sila hubungi kami..Excel Management Consultants

TQ

amizah said...

camner jawab exam semalam???ok tak??

ina's said...

inas:shibam-thanks kak...yer..

inas:ietams-thanks sayang...

inas:makdaracute-thanks..

inas:my heart-landing-landing aku pun tak kaco orang...

inas:excel-ok...

ina's said...

inas:amizah-ok la..:D

makcik bawang