Monday, July 20, 2009

kenapa dah lama tak apdat

salam semua...
dah seminggu lebih sya tak jenguk blog ni
rindu woo...
dan..harini baru saya start keje walau dengan langkah yang longlai dan secara paksa

ok..ok... biar saya terus terang
bukan niat nak sorok tapi bagi saya benda yang masih baru dan tak berapa nak kompom ni tak elok nak heboh
sekarang ni saya ..... *malu la...
ok....la... saya mengandung 2 bulan dengan erti kata lain Iman nak dapat adik :)
ini bukan penyakit berjangkit yer
ini rezeki dari Allah
sepanjang seminggu lepas saya mc
2 malam saya dok nginap kat hotel terkemuka kat Seremban nun
nama hotel tu...HOSPITAL TUNKU JAAFAR
morning sickness yang teruk
sampai bersila saya kat bilir air
nak buek camno..buatan orang
:)

ngandung kali ni mabuk memang kaw kaw punyer
nasib baik la Iman memahami..
tak meragam...tak buat hal
cuma dia peneman setia saya kalau saya muntah kat bilik air
kadang tu saya biarkan jer dia main air janji hajat saya dah lepas
nak marah tak buleh sebab dia kan budak lagi....
hurmmm.. layan kan ajer

due saya mungkin bulan Februari tahun depan
makna nya jarak Iman ngan adik dia 3 tahun
tu memang perancangan kami..

ok la...nanti saya sambung balik yer
nak nengok pc pun tak larat
sori la kalau cerita tergantung....

4 comments:

Unknown said...

hoyeeeeeeeeeh, ina's bulan Feb, akak bulan Mac 2010, so ietams dan minna minna nak bulan berapa ni, tell me tell me. Tahniahhhhhhh!

Anonymous said...

Salam ukhwah.tahniah. saya pun dah pregnat 3 month. tak tahan alahan teruk...

my heart said...

cian...kan dah nyangkit ngan aku...

Alin Kay said...

tahniah...samer la jarak ank kita ye..moga dapat sepasang macam aku...

makcik bawang