Wednesday, August 5, 2009

ok la sikit...

Keadaan muntah-muntah dah ok sikit
tapi still takleh makan nasi lagi...loya
ok la kalau aritu sehari sampai lembik sebab asik muntah jer
tapi la ni sehari 3 kali je...
saya pun dah rajin sikit datang keje
walaupun terpaksa heret kaki ni
kadang-kadang tu saya cakap sorang-sorang "iskkk..naper la opis tak kat belakang umah jer..."
huhuhu.. itu rungutan orang yang terpaksa yer kawan-kawan

semalam balik keje gegas pi klinik Dr.Sukhilmi
klinik gomen pun saya pi jugak tapi tu next week
saya kena pi check kat dua-dua klinik ni sebab saya ada sikit problem
huhuhu...RAHSIA.....tok sah la korang susah-susah nak siasat apa problem saya tu
tak mungkin acik bgtau
MAHAP yooooo....

berat saya masih 50kg...mendadak dia turun
bayangkan masa sihat 57-58kg terus jadi 50kg
buleh masuk pertandingan ratu kebaya nih :)
baby pun dah namapk kaki ngan tangan dia
saya sangat teruja walaupun ni kandungan kedua
lain-lain semua ok ajer...

tu jer la kot perkembangan diri saya
sok-sok kalau ada cerita saya hebohkan kat sini yo....
daaaaa :)

2 comments:

min minna said...

best gak..dah rasa lum baby gerak² dlm pewut? hehehe aku teka rahsia ko..ko dpt twin hehehe

FaizFarwizah said...

BIJAK TUL MINNA MENILIK...HAHAHA..
ENIWAY..HOPFULI SOB N BBY SIHAT SNTIASA HNDAKNYA

makcik bawang