Wednesday, September 30, 2009

gambar terkini saya

Untuk tatapan para peminat yang merindui saya
ceh...peminat katanya
hak pui.... mak buyung perasan
debik sikit kat belakang dia
hahahaha.....

dek sebab selera makan saya dah seakan pirana
dan berat badan dah bertambah, so saya berani la saya jaja gambar terbaru saya
gambar ni baru amik tau
terbaik dari ladang
arini i ada appointment kat klinik
so half day la
sebab dah sihat saya naik komuter dari serdang
berdikari tak saya???
puji diri sendiri lagi... :p





yang ni versi duduk




ni versi berdiri
saja bergambar pegang perut sambil muncung kan bibir berlipstik merah
macam poyos amigos lak....hihihi...


ni masa peknen kan Iman
ada beza?
ker sama?

1 comment:

ietams said...

phewwwitttt,,..
lawa tuu..
macam letak bantal je kat perot..

makcik bawang