Thursday, October 1, 2009

gambar raya yang ntah apa-apa


Tajuk tu memang sengaja letak macam tu sebab kualiti gambar
dan jugak kamera yang tunggu masa je nak kena hempuk
uishhh..tak buleh hempuk lagi sebab ada masa dia ok
cuma time semangat nak bergambar tetiba je buat wat
ni Iman punya keroje la ni
di hempas nya kamera tu sebab mengamuk

Tahun ni kami sefamily pilih biru
Papa Iman tu berseluaq jeans sebab balik dari Sembahyang raya terus berdesup tukaq seluaq
kasi spoil jer : (
time ni muka saya masih cengkung lagi
tapi ok la dari sebelum...sebelum... ni...
bak kata sedara-sedara saya yang tak saya mulut tu... "dah macam jerangkung...."
tak pun "macam tengkorak idup"
kuang ajaq depa tu
mentang-mentang tak mabuk time mengandung sesuka jer...
nanti la dah beranak sok i pasang bodi macam Rozita Che Wan
huhhhh......
opppsss.. melalut..


ni gambar family kecik saya
Maksu Iman pilih jingga tapi dalam gambaq macam merah (macam tema dia tahun lepas)
Mama dan Pakngah Iman pilih hijau pucuk pisang
naper Abah saya takde dalam gambar ni dan jugak gambar sebelum...sebelum ni???
dia dah divorced ngan Mama dari saya sekolah rendah la...
ahhhh.. tak mo citer kat sini
sini bukan blog nak citer masalah keluarga
keadaan umah Tuk Wan macam bersepah
bukan macam tapi memang
serupa tak payah kemas
cucu-cucu Tuk Wan memang ganas macam dinasour
kecuali saya sebab saya ni cucu mithali... :p (uwekk)
yer la cucu Tuk Wan jer ada 29 orang yang dah kawen 7 dan yang dah masuk alam dewasa jer 14 orang (termasuk 7 dah kawen)
korang kira la berapa lagi balance yang serupa dinasour tu
coming soon bakal meletop 2 lagi
hah...migrain orang tua tu

gambar gelap gulita
Papa Iman (pangku Iman), Pakngah Iman (pangku Iyoi) dan Paksu Iman
gambar saya dan Mama tak tepek sebab gambar ok tapi saya tak ok
ala-ala candid jer
juadah pagi raya tu... ada lemang (import dari N9),ketupat palas, nasik himpit, kuah kacang rendang daging dan ayam dan jugak soto
gambar-gambar pi beraya non ado sebab saya malas nak keluarkan kamera
makan itu lebih afdal dari bergambar :D
note: nak pi survey kamera baru la....

No comments:

makcik bawang