Monday, October 5, 2009

beraya ke umah cik puan

Saya skip cerita pasal raya ke 2 - 13 eh
malas nak buat entry kat sini kalau takde bukti gambar
cerita jer tak siokkkk jugak
ada gambar baru meriah
yer tak???


Semalam untuk pertama kalinya saya beraya ke rumah cik Puan Zulie
dah la raya tahun lepas tak pegi lepas tu pulak kenduri masuk rumah baru pun saya tak pergi
jadinya Papa Iman time puasa aritu lagi dia sebut yang raya tahun ni mesti kena pegi umah cik puan
huhuhu.. sukeeee..
nak cari rumah cik puan ni senang jugak cuma memula tu terlepas simpang sebabnya Iman melalak nak turun
tu kebosanan la tu...


kat umah cik puan pun tak banyak gambar sebab Iman dah pegang kamera
nanti saya buat entry hasil keje Iman
semalam cik puan masak soto ngan nasi dagang
thanks Zulie... tak meleleh la ayaq liuq anak aku... :p
padahal saya sebut sekali jer masa puasa aritu
rupanya dia ingat jugak


saaaaayaaaaaanggggg ko..meh kiss sikit meh...
mmmmmuuuuuaaaaaahhhhhhhhhhhh
kenyang sangat...sampai 4 kali tambah
2 kali nasi dagang 2 kali lagi soto....
buruk lantak, kan....???
hoho...next week dia pulak nak mai umah
nak masak apa eh??
hurmm..kena google ni...


yang tudung hitam ni Yati
kami sama sekolah jugak
kami konvoi dari Seremban
dia ni jiran to be saya sebab bakal rumah baru saya tu dekat ngan rumah dia
beza nya dia kat fasa 1
masa kat rumah cik puan Iman tak geng ngan Yanie (anak Yati) ngan Haziq
sebab Iman tido dan dia kureng sihat
jadinya di perhati jer la si Haziq ngan yanie berlari sana sini
anak kureng sihat pun si Ibu tetap bergosipan kat meja makan
biasalah kalau saya dah jumpa cik puan... mana buleh nak ala-ala matang atau protokol
lemas la... nak berlagak matang ni...jadi diri sendiri lagi baik
laki masing-masing pun dah paham...



Makcik n family sampai lewat jadinya dapat jumpa kejapan jer
lepas umah cik puan kami ada 2 jemputan lagi kat Seremban
rugi oooo..kalau tak pegi jemputan makan free :p

semalam memang gantung periuk belanga dan masing-masing balik rumah dalam keadaan kenyang
malam dok umah diam-diam tutup lampu luar tarik langsir
bukan apa...takut umah kena serang.... acik lotih la ....

No comments:

makcik bawang