Thursday, September 10, 2009

persiapan raya yang ala-ala

Hari ni dah 21 Ramadhan
maknanya tak lama lagi lebih kurang 9 hari lagi nak raya
horeyyyy.... (sambil lompat-lompat...oppssss...tipu jer)
korang dah beli baju raya? dah buat kuih raya?langsir raya??
dan segala mak nenek yang kena mengena dengan raya...

saya?? biasa-biasa jer...
masih pakai langsir lama sebab tahun depan dah nak pindah ke umah baru
dan umah baru tu non ado sliding door
kuih raya pulak saya harap ehsan dari mama
kan mama i tokey kuih :)
lain-lain macam baju raya untuk saya dah settle awal
takat ni ada 2 helai tapi niat nak ngepau laki lagi
untuk Iman baru suku
cehhh..suku katanya....

keadaan kesihatan saya dah 70% ok cuma 2 hari lepas jer time berbuka non ado selera nak makan
tadi pun dah lepas merempit sampai ke Jakim
sungguh berani saya ambil risiko padahal doktor tak kasi lasak-lasak
saya tawakal jer time naik motor tu sebab saya 'konfiden' bila As bawak
sekarang ni saya ala-ala melepet jugak la
fadan muko den!!! :p

korang tema apa tahun ni??
kami kan tema biru lagi....
hihihi.. tak sabar nak raya
Insyaallah tahun ni turn saya
dan family saya semua balik Perak
dan... i follow...
Sabtu kot balik sesudah subuh katanya

tu jer la laporan saya untuk hari ni
nak pi lurus pinggang dulu
pssstttt.... bos no.1 ngan no.2 takde arini...


note: gambor non ado sebab sekarang ni muka saya terlalu cengkung dah tidak sesuai untuk jadi tatapan korang semua..harap maklum...

1 comment:

min minna said...

selmt balik ipoh.
kami x de tema thun ni..hi hi

makcik bawang