Tuesday, September 15, 2009

selamat hari raya aidilfitri



Salam semua...
arini dah 25 Ramadhan maknanya lagi 5 hari lagi mau raya (InsyaAllah)
dikesempatan ini saya sekeluarga nak ucapkan .....
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR BATIN
raya ni makan tu beringat-ingat yo sebab nanti lepas raya tak pasal size korang dah bertukar :)
pandu kereta tu berhati-hati..bior lambat asal selamat
tak lari do kampung tu....
raya nanti meh la jemput datang ke umah saya
tahun ni non ado open house bagai sebab acik tak larat
yer la kan badan dah dua..tahun depan la kot (kat umah baru :p)
tapi kalau korang datang tu ada la jeki korang tapi dengan syarat bagitau dulu
jangan dah masuk simpang baru tipon...
"wei aku nak datang umah ko... dah masuk simpang dah"
hurm..alamatnya kuih dan air sunquick jer la
ni dah bagitau awal-awal tau jangan kata saya tak bagitau....
persiapan saya dah 100% siap...
> baju saya,baju Iman dan baju Papa Iman serba biru - done
> kuih - done
> tukar duit raya - done
> kemas umah - done (yang ni saya guna helper jer... keadaan tak meng'ijinkan')
> yang penting... apply cuti - done
tinggal takbir raya jer lagi
uiiiiisssshhhh.. tak sabar la :)
lagi tak sabar nak makan ketupat atau nasik impit ngan kuah kacang atau kuah lontong...
slllrrrrpppp.....
ooo.. ada lagi..saya mintak Mama buatkan rendang kerang
aduhhh.... tedapnya...
sabar..sabar...(sambil usap perut)

3 comments:

said...

Salam Lebaran Dari Acu Yanie....

Mohon Ampun dan Maaf Sekira nyer ada Salah dan Silap Terkasar Bahasa Tersilap Kata.....

viruspadu said...

Selamat hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin

Dari
Jemah, Laloque, Cica dan Anoi

ina's said...

inas:yanie-sama la kita

inas:viruspadu-selamat hari raya..

makcik bawang