Monday, October 26, 2009

luahan hati atau pembawakan budak??

Tak menahan siot tajuk atas
heeee...
pagi-pagi camni kena mengadu domba kat blog ni
atlis lega sikit... kawan luahan i masuk lewat sikit arini dats y la guna blog ni

camni cerita nya...
pagi2 ni kepala saya agak pusing-pusing sikit
biasa la... pembawak budak macam ni la
so, saya letak la kepala sekejap kat meja ni
tapi apa yang berlaku kat keliling masih lagi dapat saya dengar
alah... lagipun belum pukul 8.00 lagi, kan...

talipon kat meja berbunyik
angkat sekali dengar suara 'pompuan sihat'
saya saja letak nama 'pompuan sihat' sebab dia adalah manusia paling sihat kat opis ni
sungguh alergik la dengar suara dia sebab dari minggu lepas lagi saya memang menyirap dengan dia
kenapa saya menyirap dengan dia???
sebabbbb.....

1. selama ni tugas booked driver, ticket flight untuk outstation adalah tugas saya
saya memang suka dengan keje ni sebab macam makan kacang maaa... *cuma adalah sorang hamba Allah jer yang merungut keje ni susah psstttt.. sebab dia ba alip ngang:)
ok sambung.... buleh ke dia suruh saya booked flight siap nak no. kerusi bagai pastu nak dok tepi tingkap... amboi..amboi..amboi... manyak cekadak yer.... apa tak kata nak naik flight yang pilot handsome, dan steward yang ganteng-ganteng... ni la first time sepanjang saya keje dapat pegawai yang banyak cekadak... sampai kan opismate saya termasuk yang berpangkat pegawai pun tergelak dengan permintaan dia yang persis anak Agung .... gilos tu belum lagi nak booked driver siap pilih driver....wahhhh... ada share ker dengan Kastam???

2. Pagi ni pulak... buleh suruh saya isi borang cuti dia untuk bulan Disember.... woi... bulan November pun tak masuk lagi... siap paksa ok...kepantangan saya kalau orang paksa-paksa saya. Biler saya kata awal sangat, nak tau jawapan dia ialah taknak nanti big boss bagi kes kat Mahkamah. Cait!!! tak nak buat kes jadi kerani la.. habis cerita... adoi la... naper la ada orang macam ni??? bertambah la kefeningan kepala saya ni... nak bekpes pun macam..... tak de mood ... tak de selera...

yer memang tak baik untuk anak dalam kandungan
tapi kalau korang kat tempat saya camner???
dah la kepala sakit... ada pulak orang paksa-paksa keje remeh temeh
tak ke stressed...huhhhhhh

huhuhu... lega dah...
hurmmmm... macam lapar la.. nak pi makan dulu la : p
bukan ker tadi kata tak de mood....layan jer la makyung ni...hohoho

No comments:

makcik bawang