Thursday, October 22, 2009

sekali 4 ketul


Kuih burger mesia adalah sedappppp
sepanjang minggu ni saya cari kat kafe dan baru arini ada....
hambek ko..sekalu 4 ketul saya beli
tu tinggal seketul lagi kat pantry
sedap ooooo.......
dah amik resepi dia tapi tak tau tahun bila nak buat
sekadar untuk poyo ajer :p
memang ngandung kali ni suka betol makan kuih ni
masa Iman dulu suka pau inti kelapa
lain anak lain pembawakan dia, kan : )
lagi... apa yang saya suka makan eh sekarang ni???
hurmmm... jap pikir....
cewahhh..buleh main pikir-pikir lak
roti ngan jem strawberry ... huhuhu..sedap
ni tengah terbayang nak makan pajeri nenas
wiken sok nak buat la
nak pulak ada ikan masin
adoiiii... kecur liur.... :O
ekceli semalam dah makan kat umah MIL
tapi macam tak puas lak tu yang dok bayang wiken ni nak masak sendiri
kalau rajin saya snap-snap yer
kot rajin la....
tapi Sabtu ni mau pegi RUMAH BARU KAWAN saya tu
saper eh kawan saya tu?? .... sila angkat tangan
insyaAllah kalau Papa Iman tak bizi
Ahad la kot masak pajeri ni....
hurmmmm.. :D

2 comments:

Unknown said...

dikk, akak rasa kan, kali ni ko dapat baby girl lah, muka ko tu terlebih cun dari biasa!

ina's said...

inas-shibam:hohoho..yer ker kak..kembang semangkuk jap :)

makcik bawang