Friday, October 30, 2009

sudah ada boradband


Sekarang saya sudah ada broadband
senang nak tgk FB ka,FS ka
sebelum ni kan dah kena blok
lagipun sekarang ni tengah ada promotion untuk kakitangan gomen
semalam As antar saya pi Alamanda tuk register broadband maxis ni
muahhh...muahhhh kat As..thankssss...
"as..nanti akak belanja pi Langkawi yer..." (entah biler la)
Promotion ni sampai hari Ahad ni jer
kalau saper2 yang teringin nak ber'broadband' sila kan la.... :)
saya amik pakej 3 bulan pertama bayar RM45
lepas 3 bulan saya kena bayar RM78/month
memula tu korang standby kan la RM100 dengan ic dan pas yang membuktikan korang ni orang gomen
selain gomen saya tak tau la baper kena bayar....sori eh... tak tanya pulak
korang kan kalau nak register better gi kat kedai maxis sebelah ngan Lemongrass tu
kalau yang kat bawah tu buleh tapi kalau apa-apa hal susah korang nak tanya ker atau cari depa ni
mana tau kot2 depa tipu korang ker
ni cina kat kedai maxis tu yang cakap
huhuhuhu.... atau... strategi dia nak suruh orang pi kedai dia??
entah....

tapi kan... tu la...laptop kat umah dah terbakar
nak beronline kat umah tak dapat la
nanti ada rezeki lebih baru beli
sekarang ni guna kat opis je
ha..... broadband ni kontrak dia selama setahun
kalau belum cukup setahun tu korang nak teminate ke...nanti korang kena bayar la
pakej ni selagi korang berkhidmat dalam gomen
pendek kata.... sampai pencen
heeeeeeeeee....
sekian... laporan dari duta maxis cawangan Putrajaya : )

2 comments:

ietams said...

clap! clap! utk puan duta.
info yg padat.
Lagi bagus
"Diam-diam ubi berisi
daripada
diam-diam besi berkarat"

ina's said...

yes..ofcoz..

makcik bawang