Monday, November 2, 2009

mee sizling a.k.a mee hailam

Terpaksa skip dari cerita Jumaat malam ke hari Sabtu punyer cerita
bukan apa kebanyakan cerita Jumaat gambar-gambar nyer kat enpon saya
nak buat segala mak nenek transfer gambar tu macam malas yo

sekali urat rajin timbul selepas yang INI
mungkin jugak semangat makan yang membuak-buak tu sebab rajin lain macam
kali ni saya masak mee sizling ..... yer..memang saya tak guna kuali leper macam kat food court
tapi ada rupa, ada rasa tu kira sama la




mee kuning ajer.. yang saiz besar sikit tu tak jumpa
makan hanya untuk sendiri-sendiri tu beli sepeket je



bahan-bahan hiasan yer puan-puan
kata untuk makan sendiri, so tak payah la nak grand menghias



harus lah kuah nyer
bahan-bahan dia simple jer
main lebur atau campak
resepi main agak-agak
terus jadi kuah ni
ni pun percubaan pertama saya tau
clap....clap..clap... untuk diri sendiri
hnnnnnsssss kembang lobang idup kejap :p


ooo..... budak ni sekadar model untuk mee sizling saya
dia hanya makan mee dan sayur saja
kuah dia tak mau..


note: Ajiq..Ajiq.. biler nak datang umah acik... Iman asyik sebut jer

No comments:

makcik bawang