Friday, November 6, 2009

nak cerita..tapi gambar takde

Camner tu.... ada cerita tapi gambar tak buleh transfer dari enpon
ala...cerita pasal saya pi tengok kereta berhias sempena hari Pertabalan Yang Dipertuan Besar N9
malam tu saya amik gambar pakai enpon jer
nak bawak kamera macam..... alaaaaa... kompom gelap gulita dan buat sakit hati je
bila sakit hati... ia tidak elok untuk kesihatan...ceh
atau ada saper-saper nak hadiahkan kamera untuk saya???
tapi bior yang canggih punyer yer..... yang buleh bawak pi menyelam sekali
wahhhh..demand!!!!!

kenapa eh... gambar tak buleh transfer dari enpon saya tu??
ohhh... enpon tak berapa nak canggih
yer...s edar diri kejap...
soooo... biler gambar tak buleh transfer, no story mori la kawan-kawan
cuma nak cerita sikit malam tu saya tak sempat nak tengok bunga api sebab hujan : (
janji dapat tengok kereta berhias tu pun dah cukup : )

tu jer la eh... takde idea la nak taip panjang-panjang
kang melalut kang macam ala-ala jer pulak
chow la....

No comments:

makcik bawang