Wednesday, December 16, 2009

beli kek aja

Sebelum saya taip panjang lebar, saya nak mintak maaf sebab kualiti gambar mendukacitakan
yang terang tu dari enpon
yang golap gulita tu dari kamera saya

kan semalam besday Iman yang ke-2
memang belum plan nak celebrate ke haper
secara tiba-tiba Papa Iman ajak pi beli kek
tu pun mula-mula nak pi beli kat JJ
tapi sebab masa dah suntuk kami pi kat King's je
semalam saya balik lambat sebab ada kursus
so, saya amik bas pukul 5 punya



kek perisa laici....bak kata Iman....."dappppp.... tol..tol...oyau..." (sedap,betol-betol ho liao)
saya yang bukan pencinta kek pun buleh makan 3 potong kek tu : )









Luas nya mulut Papa : p



yang penting, Iman happy sangat malam tadi
Papa dia nak belikan basikal
dan InsyaAllah saya nak belikan sesuatu untuk dia
nanti saya tepek kat sini

No comments:

makcik bawang