Wednesday, December 16, 2009

cerita Iman demam

Dah janji nak tepek gambar Iman demam masa 30 November lepas
baru arini dapat tepek sebab gambar semua kat enpon
Iman demam pun secara tiba-tiba dan saya amik cuti pun secara tiba-tiba : p

memang dah siap nak pegi keje subuh tu, tiba-tiba je Iman muntah
saya pun punyalah 'over' risau sebab demam dah tahap bawak ke muntah ni
so, terpaksa la sms KakPah bagitau yang saya amik EL
pagi tu jugak bawak pi Klinik Kanak-Kanak kat Dataran Senawang
lagipun Iman serasi ngan klinik ni
doktor dia pun very the peramah, cehhh




tepek cool fever tak jalan
so, saya letak sapu tangan yang dibasahkan dengan air asam jawa
saya buat ni sebab masa kecik-kecik Mama saya buat macam ni jugak kat saya
memang berkesan...berbaloi-baloi.... : )




deks ebab dia takde selera nak makan nasik saya buatkan bubur nasik
saya letak carrot dan kentang
abis jugak sepinggan
sukeeeee : )
tapi time nak bagi makan ubat sangat la hazab
kena berkejar, kena menjerit ala-ala tarzan malaya
tu pun kalau sukatan 3ml hanya 1.5ml je masuk mulut
ish...ish...ish... ikut gen sapa la ni : p
dan petang tu jugak alhamdulillah demam dia dah kebah..dah buleh borak-borak
dah buleh main....lega acik....

No comments:

makcik bawang