Tuesday, December 29, 2009

buat malu orang gomen jer

Sepatutnya kan... saya nak wat entry pasal lain
sementara cari ilham tu saya call kawan saya kat Bahagian Akaun
1st time call ada perempuan jawab...
ok la..cara dia jawab tu beretika dan beradab
beberapa minit pas tu saya try call lagi
ada sorang hamba Allah yang berjantina lelaki jawab

saya : hello, **** ada??
lelaki sengal : tok de nok cari (makna lebih kurang macam - tak dapat nak cari)
*orang Kelate sila betol kan kalau saya silap

Ya Allah... ada gak orang jawab telefon gitu yer..
patut kan saya menyamar kunun-kunun saya dari JPA ke
tak pun orang yang berpangkat sikit
biar dia menggelabah beruk, kan

ke baru sehari lapor diri dan belum pernah gi mana-mana kursus kot
takpe-takpe...bila free nanti saya nak gi Bahagian Akaun tu saya nak tengok muke 'oghe yang royak tok de nok cari' tu
buat malu orang gomen je
buatnya yang call tu orang awam camner??
hah... jawab..jangan tak jawab

No comments:

makcik bawang