Tuesday, December 29, 2009

celebrate secara bertiga

Plan asal saya memang nak buat birthday party untuk Iman pada 19hd Disember aritu
lepas tu... MIL saya nak buat kenduri doa selamat pulak jadinya 'kensel' aje la
nak buat time krismas memang tak dapat sebab kenduri besar-besaran
jadinya tunggu birthday yang ketiga la nampak gaya nya
sori Iman.....

Dek sebab dalam family Papa Iman ada 3 orang - Adam tak termasuk sebab dia baru lahir
yang sambut birthday bulan Disember, so Papa Iman belikan kek untuk di'celebrate' secara bertiga
Iman, Makteh Iman dan Uwan Iman



kebetulan pulak ramai sedara mara, sepupu sepapat malam tu
jadinya dapat la makan kek secara ramai-ramai
masih lagi kek perisa laici yang dibeli kat King's
yo la macam tak puas lak makan masa aritu (tengok entry lama, malas nak link)
sebenarnya ikut selera Mak Yong bukan ikut selera orang yang sambut birthday ; p
dan selera saya memang dari King's sebab berbaloi-baloi
acik ni tak reti la nak secret receipe bagai ; p
kalau kek kat kedai 'makcik Temah' pun saya 'sosah'....
yer la kan..lain orang lain selera nyer
tapi kalau dihitung sama je rasa cuma nama kedai dan ke'standedan' dia jer lain

kenapa ada muka Kaklang selaku pengantin terselit???
ofcoz masa tu tengah acara tukar-tukar baju
saya tak amik gambar masa dia tengah tukar-tukar baju tu sebab malas nak berebut ngan encik cameraman tu
kang nanges tergolek-golek pulak dia sebab dia tengok saya lagi 'PRO' dari dia
ewaaahhhhhhh ; p
tapi malam tu sian Kaklang kena gelak dengan kami sebab mak andam tu buat sanggul setinggi-tingginya
dah macam ada ketumbuhan pulak kat kepala dia
tu Pakteh Iman yang cakap..bukan saya...sori Kaklang.. i tukang gelak je ; )
tapi make-up mak andam tu memang puas hati
tak macam tepung gomak





gambar tunggang terbalik sebab malas nak susun
janji korang paham yer
so...untuk kawan-kawan ku yang tersilap paham.... birthday party untuk Iman non ado
jangan pulak ada yang kata saya tak jemput la
apa la.... acik dah sarat tak larat nak masak-masak untuk kuantiti yang ramai
InsyaAllah tahun dopan yo : )
kot tak mengandung lagi la
hik..hik..hik...
note: hepi besday to MIL saya - arini 29.12.2009

2 comments:

ietams said...

hepi potong kek utk semua...

bagus la ko buat stetmen enonsmen psl takdo party tu sob..
kang kalo ckp berkias-kias,
org yg tak paham buat-buat paham
pastu jaja name org..

ina's said...

inas:ietams-hidup harus jujur

makcik bawang