Monday, March 22, 2010

Ammar @ amai dah sebulan


gambar sebulan lepas
masa ni nak buat CTG dan tak silap saya dah 1cm bukaan pintu rahim saya
korang nampak tak kat belakang saya tu ada sorang lelaki berdiri
tu la doktor yang check saya
bukan saya sorang la tapi semua patient kat wad 1B tu la
doktor tu kan hencem tau, muker dia macam Iqram Dinzly
yer wei..siyes cakap...papa Iman pon cakap dia tak layak jadi doktor patut jadi model
dah la hencem...bijak lak tu kan...hurmm lupe kan pasal doktor tu
nanti ada lak yang kata saya gatal...alaaaa....gatal2 manja ;p


gambar ni paling saya suka
walaupun kabur, tapi suka sangat
masa ni dah 1 minggu kot






arini Ammar dah sebulan
tadi pi klinik untuk check-up
berat badan dia naik 1kg jadi 4.2kg
semua ok dan sihat
gambar ni baru je saya snap
masa ni dia baru lepas nenen
buat masa ni saya bagi dia 100% usu badan
dah cuba nak campur susu formula tapi dia nggak mau
lepas ni kena la saya pam dan tinggalkan stok untuk dia
tak kisah la janji Ammar sihat macam baby yang lain
sekarang saya berpantang kat umah MIL saya
mungkin esok saya balik umah sendiri
dah sihat jadi buleh la 'pelan2' buat apa yang patut
segan la nak susahkan orang
ehemmm..nak mempoyo ni
berat badan saya dah turun 10kg tau
sebelum bersalinkan Ammar, berat saya 59kg arini pi timbang kat klinik ddah 49kg
macam tak caya tapi itu hakikat
nak lompat ni..ha jaga2...saya nak lompat ni
hihihihi....yihhhaaaaaaa

No comments:

makcik bawang